Firma Euroterm po dokonaniu sprzedaży swoich produktów zapewnia stałą i profesjonalną obsługę klientów. Chcąc zapewnić wszystkim użytkownikom wyrobów Euroterm solidną obsługę i pomoc w naprawach gwarancyjnych, a także wysoką jakość usług pogwarancyjnych, stworzyliśmy sieć Autoryzowanych Punktów Serwisowych na terenie Polski. Nasi serwisanci znajdują się w każdym mieście, dzięki czemu możemy dokonać szybkiej naprawy. Centrala serwisu przyjmuje i dystrybuuje zlecenia wśród Autoryzowanych Serwisantów. Serwis dysponuje odpowiednim pakietem części zamiennych zarówno do urządzeń będących w sprzedaży obecnie jak i starszej generacji oferowanych w latach ubiegłych. Każdy z autoryzowanych serwisantów ma możliwość otrzymania części zamiennej w ciągu 24 godzin od momentu zamówienia.
Posiadamy telefoniczną infolinię, dzięki której można uzyskać informację techniczną oraz dokonać zgłoszeń wszelkich awarii i napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych.
Centrala serwisu:
tel.: +48 14 645 77 22
e-mail: euroterm@op.pl
Pobierz: protokół usług serwisowych